sobota, 27 kwietnia 2013

W pośpiechu

Ostatnio ciągle się spieszę i nie mam czasu na nic. I chyba niestety coraz mniej czasu zostaje mi na blogowanie. Nie mam nawet chwili żeby dobrze pooglądać Wasze blogi. Znowu mam zawirowania z pracą (i to w ogóle nie związaną z rękodziełem, niestety), ale może w końcu wyjdę na prostą.
Strasznie Was przepraszam, że Was zaniedbuję, może uda mi się to chociaż trochę zmienić.
A ostatnio wykonuję prace komunijne, ale jeszcze mam mało zdjęć więc tylko małe zdjęcie torebeczki.  Następnym razem wrzucę zdjęcia rękawiczek, wianka, i ozdoby na świecę.


 

 
 I zdjęcie frywolitkowego kompletu, wykonanego jakiś czas temu:



 
 
I zaległe zdjęcie serwet, wykonanych jeszcze przed świętami.
 




Pozdrawiam słonecznie!!!!

6 komentarzy:

Janeczkowo pisze...

Same cuda!! Życzę pomyślnego rozwiązania problemów i uśmiechu. Pozdrawiam:)

nuta pisze...

O mateńko ile tego narobiłaś! Wszystko cudne, a z jakiej nitki robiłaś torebeczkę, jest taka błyszcząca!!!Zdrówka życzę i pozdrawiam!

Dobre Czasy pisze...

Witam Ciebie ciepło i pięknie,.Pozwolisz-to zostanę na dłużej.Bardzo mi się tu podoba.Piękne zdjęcia.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Miłego weekendu

Joanna pisze...

słodziuchna torebusia !

kaprysia pisze...

Jak ktoś już grzeszy zaniedbywaniem, to najwięcej ja, niestety:(
A Ty śliczności pokazujesz niezwykłe:)
Serdeczności przesyłam:)

Kaprys pisze...

Biżutki frywolitkowe cudne !!!
Woreczkiem jestem zauroczona ;-) ale rękawiczek nie mogę się doczekać, bardzo jestem ciekawa jak wyglądają.
Lubię kapelusze i rękawiczki - czar dawnych czasów ;-)
Pozdrawiam Agnieszka